Известие

Collapse
No announcement yet.

Голям проблем си навлякох..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Голям проблем си навлякох..

    Колеги стана фал! Реших да махна гумената гадост и да сменя някой крушка и за целта откачих акумулатора да не стане некаде късо. Почистих всичко, смених всички крушки, боядисах конзолата червена и върнах всичко обратно. И сега резултата - щом закачих акумулатора светят постоянно аварийните и немога да дам на контакт пък камо ли да запаля, съответно и почти нищо вътре не свети. Какво и как съм прецакал??? Някой може ли да ми помогне??? ПОМОЩ!
    Има и друг проблем... колата ми е в гаража и няма как да се качи не репатрак, трябва накой да дойде на място.. това е единственият варянт.

  • #2
    кабели откачал ли си колега някакви освен на Акумулатора? нещо няма логика.... много неприятно....
    На таблото кода свети ли ....алармата да не е блокирала???
    Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

    Comment


    • #3
      не

      То въобще не дава на контакт колега... груго което махах беше под волана няква жълта букса с кабелче, но го върнах след почистването. Сега както закача акумулатора и започват аварийките...

      Comment


      • #4
        Re: не

        Първоначално публикувано от Magiosnika
        То въобще не дава на контакт колега... груго което махах беше под волана няква жълта букса с кабелче, но го върнах след почистването. Сега както закача акумулатора и започват аварийките...
        това жълтото според мен е за аер бега, не съм 100% сигурен, но при мен е същото, ама дали е от това..., една диагностика може би ще даде резултат, просто някой разбиращ или подобен проблем
        sigpic
        ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
        0889 636 093

        Comment


        • #5
          Много е страно това с аварийките. Да не се е побъркала алармата? Някои аларми имат тази функция, като отвориш вратата и да мигат аварийните.
          Alfa Romeo 75 24V

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Venci
            Много е страно това с аварийките. Да не се е побъркала алармата? Някои аларми имат тази функция, като отвориш вратата и да мигат аварийните.
            Съгласен съм с Венци.... много клонят нещата да е проблем с алармата....откачено нещо неволно...
            Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

            Comment


            • #7
              Ок

              Възможно е но къде са кабелите на тая аларма да ги проверя, че немога да я измъкна от гаража. А дали не е изгорял някои бушон? Знаете ли къде се намира кутията с бушоните защото невиждам такава?

              Comment


              • #8
                В ляво под волана (при краката ти) има капак......под него.....там са бушони и някои релета силови също.... там ти е ЕКУ-то внимавай с кабелите!!!
                Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                Comment


                • #9
                  аха

                  Влади ами алармата?

                  Comment


                  • #10
                    Моята алармичка не е фабрична и при проблеми по тоците давам да пипа само алармаджията, който ми я е монтирал за да няма фалове....
                    Защото само той знае как е вързана....кое прекъсва....имобилайзер имам.....код-а за да ми угасне например трябва първо имобилайзера да деактивирам.....

                    Ако можеш да повикаш алармаджията при колата е най-разумно....

                    На практика може и само нещо небрежно да си откачил без да искаш......но един електричар ще го открие по лесно...
                    Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                    Comment


                    • #11
                      Виж къде ти е кутията на алармата. Там би трябвало да има бутон за рестарт.
                      sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

                      Comment


                      • #12
                        Проблема е решен!

                        Колеги проблема е решен! Оказа се че е в стартера(или поне мисля че така се казва онова дето мушкаш ключа в него и въртиш) - затова неможеше да завърти на контакт и от 3 изгорели бушона в последствие. Срещу 300 лева ми се реши проблема, като в тях са включени - работа, бушони, репатрак на адрес, викане на ключар и работата му и центроване на волан от реглаж. Кофти, но истина!

                        Comment

                        Working...
                        X